UNA PROPOSTA D'EXCURSIÓ ENTRE RIUDAURA I VALLFOGONA

Com ja es tradicional a Vallfogona el 6 de desembre es fa la portada del pessebre a un cim. La del 2014, reemprenent la caminada TRANSCANES que es va començar l'any passat amb motiu de la setmana de la mobilitat sostenible i segura, ha fet un recorregut de 9 quilòmetres amb desnivell de prop de 400m la caminada però assumible per a tots els públics. El punt de sortida és coll de Canes. S'enfila fins al collet d'en roca per la pista i d'allà en pren el PR C59 en direcció est fins a Puig Estela, on hi ha fita geodèsica i si el dia és clar podem veure fins al golf de Roses. Es baixa per la carena en direcció a coll de Coubet fins a la torre de la MAT de manera abrupta i molt dreta. Passada la torre però el camí, molt ben marcat per fites de rocs, no té pèrdua i de seguida trobem la barraca de can Pubill, on s'hi ha deixat el pessebre. Continuant per la carena s'arriba a can Pelesquenes al coll de Coubet. D'allà es baixa per la carretera formigonada a trams del  veïnat de les Artigues fins a agafar el camí ral a mà dreta davant del Castanyer. La pujada de nou al coll de Canes presenta trams empedrats i alguns força costeruts.

Entrades populars d'aquest blog

EXCURSIONS PER VALLFOGONA A "CAMINANT PER CATALUNYA"

EL 30 D'OCTUBRE T'ESPERA LA MILANYADA 2022!